den lilla staden fick knappast ett farväl, när andra nöjde sig sprang hon iväg

0kommentarer



det här är vad jag suttit & pillat med hela dagen. 
uppgift: ett tidningsuppslag & det har helt klart
varit den roligaste uppgiften hittills! jag älskar
indesign som program & jag kan ägna timmar åt 
att justera, ändra & få till det perfekt. blev klar i
eftermiddags med uppgiften (tyvärr..) så istället
har jag ägnat mig åt kurslitteraturen hela kvällen.
not as much fun. även om jag överlag är betydligt
bättre på att formulera mig i skrivinlämningar (det
kan man inte tro!) & får ett snittbetyg på mvg så 
är de praktiska uppgifterna mycket roligare! jag
behöver utmanas helt enkelt. indesign i mitt
hjärta!

allt det där viktiga får kliva åt sidan för ett
tag. jag är ledsen.

Kommentera

Publiceras ej