and the only one i had to fight is you

0kommentarer

okej, med handen på hjärtat så har
veckan varit tuff. jag har slitit med
kursen nåt enormt. jag har varit trött,
fokuserad & rent ut sagt skittråkig.
jag har försummat floyd mer än jag
velat & det har tärt på samvetet
konstant.
igårmorse gjorde jag sista
tentan i lkpg & allt som återstår nu
är en uppgift som jag kommer slut-
föra i helgen. 

inte nog med allt det här
så har jag
även en till kurs att tänka på.
företagsekonomin. & imorse gjorde
jag även ett prov i den kursen. dock
har jag förlängt företagsekonomin 
med 4 veckor. även jag har
begränsningar & klarar inte av hur
mycket som helst så det var bara
att bita i det sura äpplet helt enkelt. 
skitsamma.
ikväll släppte i alla fall 
fokus & alla spänningar jag haft hela
veckan så jag har legat i soffan &
sovit hela kvällen. alla krafter rann
ur mig liksom..

& det känns som att det är det
enda jag skriver om nuförtiden.
plugg & bristfälliga sovrutiner.
hejahejaheeja..

för någon timme sen med the love of my life



JULAFTON OM 1 VECKA!
jag kan inte förstå, men jag längtar
sönder mig.
speciellt efter mormors
underbart goda julmat! ååh, mat &
mys med familjen hela dagen & kvällen
& jag skulle inte byta bort det för allt
i världen! ♥

Kommentera

Publiceras ej