lonely when you're gone part II

0kommentarer

hmm, jag kan inte sluta undra.



det hinner hända mycket på en månad.
ja, herregud det hinner hända mycket
på en dag. så ja, jag vet inte riktigt..



helgen har varit lugn & fin. veckans insjuknande
berodde med största sannolikhet på förra veckans
arbetsbörda, plus de frånvarande timmar av sömn. 
bad combo. me get sick.

i fredags var det en avskedsmiddag för amalia som
hägrade (buhuu) så nu har hon flyttat hem till sverige
en stund, men jag tror inte det dröjer speciellt länge 
innan man kan kramas igen. & jag sen? ja, jag vet
inte hur jag ska lägga upp min höst nu
. (läsa några
kurser i nkpg, flytta tillbaka till oslo, resa några månader,
dra till australien & jobba?) det blir inget avslutade av
utbildning förrän våren -11 så hösten är som ett öppet
fält. jag får helt enkelt överväga olika alternativ & sedan
ta ett beslut.

ååh, ja.. det löser sig alltid!


nu blir det söndagsavslutning med film & kos.

jo, just det.. bakade bullar idag.. katastrof.
de vägrade jäsa i andra omgången av någon
jävla anledning så det blev att kasta 30 bullar.
kul. skitkul. verkligen.

Kommentera

Publiceras ej