i need your love

0kommentarer

baby, i go crazy


ååh, ibland finns det inget bättre än aerosmith.
crazy, cryin' & angel går på repeat här hemma.
itotallyandabsolutelyloveit


                    ♪ ♫ ♪ ♫ ♫


ca 4 timmars sömn inatt. 11 timmars jobb idag.
trodde jag skulle pina mig igenom dagen men
det har gått förvånansvärt bra. min älsklingsstammis
jens kom in så vi satt & prata en bra stund. min
goa gubbe!
han brukar dyka upp 2-3 ggr varje
vecka då jag jobbar eftermiddag på galleriet & det
är jag bara glad över för man jobbar ju själv &
kundantalet är alltid lågt.


(& så kom det lite härlig bon jovi i högtalarna.
and i will love you baby, always
fyfan, vad härligt & helt fantastiskt!)



den här veckan känns UNDERBAR!
jag har det korta eftermiddagspasset & det ska
bli så skönt att kunna ta sovmorgon varje dag.
(ja, om inte lotta börjar stöka i köket för tidigt
vill säga..) ibland hatar jag verkligen placeringen
av mitt rum. note-to-self: köp öronproppar pronto
innan du har ihjäl någon!


åååh ja, nu blir det kos under täcket framför en
film eller lite big bang theory ♥

Kommentera

Publiceras ej