no need to ask, i got you

1kommentarer

mah, dessa likgiltighetsdagar.
de infaller i regel på söndagar har jag
märkt. jag känner mig helt bedövad.

men samtidigt,
oj.. mitt hjärta är fyllt av kärlek &
saknad efter familjen & vännerna
hemma i sverige. de betyder mest.
av allt. det ska bli så obeskrivligt
skönt att flytta hem snart & ha en
hel sommar tillsammans. det går
inte att beskriva i ord hur mycket
jag längtar! & jeanette, som har
varit, & fortfarande är, min andra
halva i över ett decenium - jag
älskar dig. vi ska ha den bästa
sommaren.
du, jag & våra små
hundbebisar! 

                                              ♥ 

1 kommentarer

jeanette.

15 Feb 2010 21:53

aaawww.. jag sitter här och får tårar i ögonen! det känns så jäkla ofattbart att du snart är hemma igen. har nog inte riktigt velat inse hur mycket jag saknat att ha dig här hemma och nu när jag vet att du snart kommer hem så bara sköljer allt över mig! jag ska försöka ta ut sex veckors semester i sommar, först fyra veckor, jobba i två och sen semester i två veckor till. första omgången är då jag ska hämta hem mitt lilla hjärta. är så himla förväntasfull! för hunden, för dig och för hela sommaren. det kommer bli lovely!

älskar dig, som faan.

Kommentera

Publiceras ej