you know it would end this way

1kommentarer

det blev inte så mycket av min
sovmorgonsvecka. nop, not at all.
istället blev det såna där härliga 
06-17.30-pass fyra av fem dagar 
MEN jag får glädja mig sen när lön
kommer. it spells m-o-n-e-y!

igårkväll avrundade vi veckan med
att dela en flaska vitt & äta pasta
på santinos. deiligt! & så var vi &
såg shutter island på biografen också.
fredagskos i sin rätta mening!

just det, ibland finns det inget mer
underhållande (& sötare) än en
påverkad, arg & högljudd snattare,
haha! miiiii god.



ikväll blir det tacos & melodifestivalen tror
jag bestämt. hej hej svensson! men det
ska bli helt underbart att få gå i myskläderna
hela kvällen & bara vara. vi ska väl sätta
i gång med maten snart... får se om vi tar oss
iväg för att svänga förbi en fest & säga hej
också.. hmm, men just nu känns hela den
biten väldigt besvärlig. yepp, i'm lazy.

1 kommentarer

jeanette.

21 Feb 2010 02:21

förlåt bäst för att vi inte pratade ikväll. hade bytt bort allt för att få göra det. men jag behöver min alkohol. sad but true. det är där jag är nu. mycket som hänt som vi ska prata om imorrn. men.. jag behöver det. jag vet att du inte förstår det men det är så det är. jag orkar inte vara och jag orkar inte tänka. har varit ledig sen i torsdags klockan fem och sen klockan sju har jag var berusad, det säger allt. jag säger inte att det är tufft, tvärtom, jag vet att du hatar det men det är så jag är just nu. jag orkar inte med nåt annat. allt kommer bli bättre när du kommer hem. i miss you. som faan. puss.

Kommentera

Publiceras ej