you touch my shoulder, you kiss my face

1kommentarer

h&m trend i mitt hjärta!




det har varit en sjukt bra vecka faktiskt!
sooovmorgon. i love it very much.

ikväll har jag tvingat med eljas på stan där
han fått agera påsbärare. helt underbart
bra ju!
stackarn, han blev lite ledsen i ögat
när jag berättade om flytten hem till sverige
som sker om ca 4 månader. (känns jättesnart!)
"buu, men jeg kommer og hilser på deg!"   


åh ja, blir att jobba på gunerius imorgon
trots att det inte är min lördag men vad gör
det när jag börjar kl 11 & jobbar med
bästa amalia? inte ett endaste dugg!
imorgonkväll ska vi iväg på grand prix finalen
(melodifestivalen) som är i spektrum & det
ska bli så sjukt kul!
blir dock sjukt tajt med tiden. slutar kl 18.30
& insläppet stänger 19.30. fan alltså. vet
inte om jag tar med ombyte till jobbet &
springer upp till amalia & fixar iordning mig.
ja, det måste nästan bli så! sedan blir det
nog en tur på byen för lite dans & drinkar.
lovely!


nu är det dags att kosa ner sig under täcket!
vill ju vara någelunda pigg & fräsch imorgon.
selvfölgelig.  


jag saknar er
alla där hemma i snöiga sverige!
mer än ni någonsin kommer förstå. kärlekkärlek.
kärlek. & kärlek.

1 kommentarer

Sofia

06 Feb 2010 11:59

vart fan har du hittat pengar till shopping?? !!och jag vill åxå med till grand prix o drinkar efter... när katten är borta dansar råttorna på bordet minsann!

Kommentera

Publiceras ej