what good would it do me now?

0kommentarer

jag frossar i sallad & musik
mest hela tiden just nu.
ceasarsalladen på waldemar's
slår ALLT i matväg. ALLT!
matorgasm, jaaa!

dagarna flyter förbi nere på jobbet
& det är mest tråkigt att göra
samma sak varje dag. jisses,
förra året var det mer eller mindre
olika från dag till dag men nu är
allt.. likadant. förbannat trååååkigt!
variationen ligger väl hos kunderna
som kommer in men många är ju
stammisar så då vet man ju i alla
fall
 vad de ska ha.. ja, alltså rutin
igen. fyfan, dra mig baklänges!


             dags att sätta punkt nu.
             alarmet ringer om 6 tim & jag vet
             ju hur jag blir om jag inte får tilläckligt
             med sömn. not so nice!


 


      you
      always
      say



                don't you worry about
                them other girls,
                they don't really mean
                a thing to me



                                            well, you need to lie better honey


Kommentera

Publiceras ej