this too shall pass

2kommentarer

oslo it is again.
jaa vel.

två arbetsdagar har rullat förbi
& det känns rätt bra att vara inne
i vardagen igen. det är för övrigt
rätt konstigt att jag tycker så för
vardagslunket är bland det värsta
jag vet. anyhow.

lägenheten är annars förbannat-
jävla-skitkall
(jag överdriver
inte ens lite) så jag vet inte vad!
i kind not. 
jag sover med två täcken plus en
filt & det är fortfarande inte behagligt.
det är PAAAAIN att gå upp om 
dagarna. P A I N ! 
åh ja, igår ringde claes från grata
& erbjöd mig ett jobb. ett fast alltså. 
& vad finns det mer att säga om det
än att det är sjukt bekvämt att bli
tillgiven jobb utan en endaste
ansträngning. punkt slut.

 
en förkyld jenny har tråkigt julafton -09

2 kommentarer

jeanette.

05 Jan 2010 22:48

Åh, vad är det för jobb då? Ska du/har du tagit det?

Kimstabo

06 Jan 2010 19:36

Hej gumman!

Även jag är nyfiken angående jobbet. Kan man få lite information vad det är för jobb och hur du tänker göra? Det kanske inte blir så lätt som du tror att flytta hem igen om du får en fast anställning och du tycker jobbet är jättebra. Tycker att du ska göra det som känns mest rätt för dig när den dagen kommer som du måste bestämma dig. Sänder dig många stora kramar och hoppas du har det bra!

Kommentera

Publiceras ej