Upgrade Upgrade

2kommentarer

jag är käääääär!
så inåt helvete.
i en telefon.
tragiskt, inte sant.. men så
är det. & det funkar fint för
mig serru. rätt okomplicerat
& dramafritt.
 precis vad jag
behöver. i'm too freakin old
for drama.. orka!

bye e71 and hello e72


den är så brun & fiiiin!
and it's mine.
(nej, jag kan fortfarande
inte tro det... )


tack världens bästa mattias!






tidigare ikväll så pratades det om
gamla minnen & tankar. & händelser.
rätt otippat kom perioden med pierre
& körtelfebern upp. (som för övrigt
känns som 10 år sedan...)
jag kommer ihåg när jag ringde
gråtandes till mamma den där frekvällen.
när vi gråtandes åkte upp till akuten.
när jag gråtandes tog mig igenom kvällen
& natten i sjukhussängen, men framförallt minns
jag hur jag grät veckan efter. under dagarna,
kvällarna & nätterna. varje dag påväg upp till
vårdcentralen för att lämna nya leverprover.
varje dag i väntrummet. varje dag under
provtagningen. varje dag under promenaden
hem. jag grät & grät & grät. nonstop. vilken
soppa av känslor & smärta det var.
kavalkad.
nu såhär i efterhand så vet jag ju att det
inte var för pierre jag grät. självklart var
det en del men det främsta var allt annat
som kom över mig samtidigt. jag höll på
att drunkna & jag visste inte hur jag skulle
ta mig upp igen.
ja, vad ska man säga.. livets vändningar
med sin brutalitet & charm..

                                det är alldeles underbart
                                     and i mean it




nej, det är dags att slumra in här 
& drömma om varma stjärnfall

2 kommentarer

Bror

29 Jan 2010 02:58

Äsh Nokia kan man ju inte ha. Sålde själv min Samsung Jet och väntar på att få min nya Iphone 3GS i posten :) Hade Bäst!

Miss0- svensk tjej i Osloej i Oslo

30 Jan 2010 10:37

Nice med ny telefon då ;)



Vad är det du pluggar nu igen? känner att jag måste ta tag i pluggandet jag med.. men vet inte vad jag ska utbilda mig till. Heeelp.. Men vet att jag blir kvar i underbara Oslo iallafall :)



Du råkar inte ha nå pejling på om det behövs folk nånstans? Jag tänkte säga upp mig från jobbet nu innan Thailand.. Så nu sja jag ut och leta efter massa jobb igen :)



Jag har faktiskt aldrig varit i Thailand så det ska bli jäkligt nice att åka dit. Nåt att rekomendera? Vi ska ner till Phuket området.

Kommentera

Publiceras ej