suuuuuuuuunsting?

0kommentarer

idag har jag fått solsting. tydligen.
enligt sjuksköterskan i sällskapet.
har aldrig råkat ut för det tidigare
men nu vet jag att huvudvärk, yrsel
& illamående är likamed solsting.
vi var ute på öarna i förmiddags &
sola & inte drack jag tillräckligt.
några klunkar vatten var allt & det
var tydligen för lite. tror inte jag
greppat att det verkligen är tropisk
värme i sverige för tillfället.

& det har gått långt & är väldigt olikt
mig, som den soldyrkare jag är, att
önska regn. men kom igen, bara en
skur, en förmiddag eller kväll med
regn vore så jävla skönt! prognosen
för västervik hela veckan är SOLSKEN!
ja, tropisk värme & allt jag önskar är
att det ska bli en dag med lite regn.

igårkväll


åh, en annan sak också ja!
det ska bli grymt kul & intressant
att komma hem till en nytapetserad
lägenhet på fredag.
mamma fixar
den nu i dagarna & jag är mycket
nyfiken! hoppas det har gått/går
bra med allt. kärlek till mami!

Kommentera

Publiceras ej