i can handle it!

0kommentarer

sa jag förresten att jag lyckades tappa
bort nyckeln till tvättstugecylindern igår?
inte? nehe, men det gjorde jag. såklart.
hur lyckas jag liksom.
så idag var det bara att lokalisera upp en
låssmed för att lämna in cylindern. hade
gått till en vanlig nyckelservicegubbe
innan & han sa att de brukar ta 400,-
för varje påbörjad timma så jag hade
liiite ångest
när jag gick dit. fyfan. men
ack så fel han hade.. 99,- skulle det kosta
så jag gick därifrån glad som en lärka!

jag har ju även haft min tv här hemma
utlånad till bästis under ett år & hon har
förstört fjärrkontrollen så jag fick ju springa
& köpa en ny idag. (bästa onoff!) & sen
skulle ju jag, den mest otekniska på denna
planet,
lösa det där. programmera in,
installera & skit. hur det gick? galant!
jag är fan bäst idag. har bara haft flyt
& blivit oförskämt bra bemött. tackfördet!




har även haft hundträning med floyd
här hemma. han har haft en otrevlig
tendens till att konstantskälla
när han
blivit lämnad själv här (inte okej!) så
idag har jag tränat & det har gått felfritt.
jag har suttit ute i trapphuset & han har 
suttit inne i lägenheten. tyst. min finaste
älskling!
imorgon ska han vara själv
någon/några timmar under förmiddagen
när jag ska iväg & kika ut vilka tapeter
jag vill ha så då måste han vara tyst.
blir att öva lite mer ikväll. just in case!

nu blir det att se hell's kitchen & sen
tänkte jag sätta igång med att hänga
in i garderoberna.. if i get around to it!

kärlek! 

Kommentera

Publiceras ej