so if you excuse me, i think i have to puke

0kommentarer

jag kan knappt fatta att det redan är den 19 juli.
wft liksom. vart tog sommaren vägen?! (nåja,
i alla fall den första delen av den..) jag börjar
få ordning
på min lilla lägenhet nu. det är fortsatt
några lådor som ska härifrån, tavlor som ska
upp, krokar som ska sättas & hyllplan som ska
monteras. but other then that.. jaa, det börjar
ta form! stortrivs som fan med den nya tapeten
i alla fall! & bra är väl det med tanke på hur
många tim min stackars mamma slet. 

& så floyd sen..
träningen har gått framåt om man jämför
med... igår. då var det katastrof. han började
yla som en idiot efter 2-5 min. jag höll på i 50 min 
innan jag gav upp. idag har det dock gått bättre.
har fått ta det från ruta 1.
1 min ut. in. 2 min ut. in. 3 min ut. in. ja, & så
fortsatte jag till 5 min. idag har jag suttit utanför
i 10 min som längst. framsteg! 
har ju kommit in på en kurs nu så om jag ska
läsa den i höst sen så måste han rent ut sagt hålla
käften.
 annars blir matte sikklig sint!
    

Kommentera

Publiceras ej