i could stay forever this way

0kommentarer

göteborg var härligt. en hel massa härligt.
vi här ätit våfflor, shoppat på lager 157 i gällestad,
skrattat, flanerat på avenyn & i nordstan, ätit lite till,
skrattat mer, åkt spårvagn, spelat minigolf, shoppat,
ätit ännu mer, åkt karusell, förlorat pengar på
chokladhjulet,
köat, skrattat ännu mer, upplevt
universum, åkt bil & bara varit.

all kärlek till min andra familj.





idag har jag gått omkring i trosor hela dagen
& mest legat på soffan. sett både en & två
filmer. druckit juice & ätit choklad. ja, haft
en sån där skön & lugn dag som jag med all
kraft behövde.
jag saknar floyd så att jag
nästan blir tokig & det känns så fruktansvärt
ensamt här utan honom. miss him a lot.
& med det sagt så ska jag ta mig bort till
sängen & slumra in!

Kommentera

Publiceras ej