every song reminds me of you

0kommentarer

idag har jag hängt med mia & sabina & det
har varit en sån där bra dag rakt igenom!
vi har sprungit på stan & jag har dragit kortet
alldeles för många gånger. bad me! inhandlade
tillochmed en väska på second hand som inte
alls är min stil egentligen men jag kunde inte
släppa den innan vi lämnat affären så den
fick snällt följa med hem. & då menar jag inte
att det inte är min stil att handla på second hand
utan att väskan i sig inte var min stil. fast om
jag tänker efter
så har jag nog aldrig handlat
något i kläd/väskväg på second hand (det har
bara blivit böcker) men det har varit för att
jag aldrig har hittat något. skitsamma. onödigt
utlägg svar ja.

jag har städat, dammsugat & plockat lite här
hemma ikväll. (för övrigt är andreas
dammsugare out of this world) den är giganstisk
& ser ut som en.. ja, jag vet inte vad! den 
behöver nästan ett helt inlägg själv. så stor &
föråldrad är den. i alla fall, mamma ska ju äntra
lägenheten imorgon för att lämna floyd på egen
hand & då ville jag inte att det skulle se ut som
det brukar. dvs ka-ta-strof. it's all for show mama!

imorgonbitti drar jag till liseberg med 3
snygga & fantastiska tjejer & det ska bli helt
galet kul! (jag älskar karuseller mer än mycket
annat) vi kommer tillbaka på natten imorgon så
mamma ska passa floyd under dagen. jag är glad
att jag har dig! tack bästaste.
& på tal om morgondagen så ska jag hoppa in
i duschen en snabbis nu & sen SOVA!


Kommentera

Publiceras ej