i just sit around and wait to really feel something

0kommentarer

vi låter några dagar vila från bloggen.

delete.



i lördags var jag på 50-årsfest & det var
helt galet kul!
jag & johanna satt & skratta
& fnittra som två överförfriskade fjortisar
mest hela tiden innan vi tog vårt förnuft
till fånga. herremintid. jag är 25 år.
uuhm.
kajsa & kenneth är två personer jag
verkligen glädjs åt. de är totalt olika på
ofantligt många plan med trots det så
kompletterar de varandra perfekt. & sen
kärleken som finns mellan dessa två
fina själar? priceless. nykära efter 18 år 
tillsammans är starkt & oerhört inspirerande.
kärlek när den är som vackrast mina vänner.


lyckades bli biten av floyd när vi lekte förut
& nu blöder det en massa & fingret sticker.
hmm. damn? annars har det varit en rätt lugn
dag. ringt några samtal till oslo angående
our missing depositum. of course it is.
landet-utan-fungerande-byråkrati. fyfan.
lunch på stan. soffhäng & hundbus hos bästis. 
kvällen avslutades med en hyrfilm & lite
choklad i soffan. & jag som skulle försöka
fixa en somna-tidigt-gå-upp-skapligt-rutin nu
innan onsdag. gick väl sådär. klockan har
redan runnit iväg ser jag. i suck.

åh ja, jag ska masa mig in i sovrummet
& drömma om kärlek & fred nu..

Kommentera

Publiceras ej