stitches all the way through

3kommentarer

vissa skriver rätt. träffar rätt. nästan
skrämmande rätt. som om det vore 
ens egna ord & känslor. jag kan bara
nicka, insistera & gråta i samförstånd.

"Det är inte en fråga om hur mycket man klarar, vi klarar nästan hur mycket som helst om vi blundar och kämpar. Men frågan är hur mycket man orkar. Om man ska gråta sig till sömns men klappa en varm kind ibland eller om man ska börja tänka med hjärnan istället för hjärtat."


aj.
men det var för några dagar sen.


idag är det måndag.


jag är trött kroppsligt & psykiskt. utmattad.
skulle lika gärna kunna lägga mig ner & sova
resten av dagen. men det ska jag inte. jag
ska istället få andas annat & äta husmanskost.
dricka rosévin & skratta.

jag behöver skratta.

3 kommentarer

Maria

21 Jun 2010 18:17

vad är det som har hänt gumman??

kramaaa

jeanette

22 Jun 2010 15:46

nån husmanskost blev det juh inte men jag hoppas jag inte gjorde dig besviken på skrattet. ikväll ska det blir mycket av allt, mat, vin och skratt. älskar dig!

sofia

22 Jun 2010 17:49

låter som du behöver ta en semestertripp från norpan till fialisa i vbg!! jag utlovar sol grill och massa skratt!!

Kommentera

Publiceras ej