i try to feel it in a lovesong because you're not giving me shit

0kommentarer

midsommar är förbi. en rätt obetydlig högtid.
för mig alltså. det blev i alla fall firande ute
på landet med ett gäng vänner. lunch, tårta
& grillning hanns med. (& så kubb, kortspel &
plockepinn.) & det är ju tur att vi inte är speciellt
blyga i varandras sällskap 
heller. kläderna åkte
av direkt på mårten, henrik, molle & match. 
peter var den enda som behöll sina på. så där
satt de i kalsonger & drack & sola & hade det
allmänt bra
medan kvinnofolket fick fixa med
maten. könsfördelat? as hell.
idag har jag sovit i princip hela dagen. helt död.
trots att jag bara drack 5 cider igår så är min
kropp helt fucked up. det blir väl så när man 
sällan dricker antar jag. i can't handle it!    

soldag ute på landet i veckan


kvällen kommer fortsätta i samma tecken.
jag har varit ute med floyd & tagit mig till
affären idag. that's it. har inte ens orkat mig 
på en dusch liksom. uääk. men ska masa
mig in där & få det gjort innan det blir en
film & jordgubbar i soffan! 
 

Kommentera

Publiceras ej