you just gonna stand there and watch me burn but that's allright because i like the way it hurts

0kommentarer

jag har varit trött, omotiverad &
på dåligt humör i 2 dagar nu.
varför? ja, säg det. det är väl
irritation över många saker som
blossat upp. jag kan komma på
mig själv många gånger ifrågasätta
de enklaste sakerna. det ska inte
vara såhär. kännas såhär.
inte egentligen.
jag behöver något annat. något mer. 
det liksom äter upp mig innifrån. 
& jag vill inte skriva för mycket heller
för jag vet att saker kan misstolkas.
men nu är det inte nådigt & jag
behöver skriva av mig lite.. 


sen vet jag att saker bör sättas in
i ett större perspektiv. jag har hälsan
i behåll, jag är inte ovän med någon,
jag har ingen familjemedlem som 
lider av sjukdom, jag har pengar
på banken & tak över huvudet. 
i know all that. men hur mycket ska
man trycka undan den egna känslan?
världen är ond & den är god. det 
finns folk som skrattar & folk som
gråter varje dag. folk som lever &
folk som dör varje dag. & sen finns
jag mitt i allt det där
. jag lever, jag
skrattar & jag gråter. & även jag har
upplevt saker. saker som egentligen
aldrig bör nämnas. människors ondskhet
i en alldeles för tidig ålder. saker som
bara vissa kan föreställa sig. 
& jag är trasig pga det. mycket trasig
men jag är också trött på att tycka
synd om mig själv. såjävlatrött. 

ja, herregud nu kom jag av mig helt
& det blev ett endaste stort kaos av
allt.

 typiskt..  

Kommentera

Publiceras ej