nkpg, hmm.. i say no more

0kommentarer

det finns sorg i mitt hjärta.
massiv explosiv pain.
min hårddisk har kraschat.
den bestämde sig för att ta
sitt sista andetag på tåget
mot nkpg igårkväll.
(den jäveln)
så nu står jag & väger mellan
att köpa ny hårddisk eller köpa
ny dator. troligtvis så blir det
en ny hårddisk för jag är i
princip utblottad just nu.
B A H !

idag har jag varit på möte
uppe på campus & pratat om
min framida återkomst till
programmet våren -11
(framförhållning, hej hej!)
& allt gick bra! det blev lite
prat om framtiden & utdelning
av papper i det stora hela.
efteråt blev det en tågtur till
lkpg med sofia för ett annat
möte then right away back 
till nkpg för en matbit på
världens bar innan jag
hämtade upp floyd i en stökig
lägenhet. l å n g d a g .

nu blir det film & hundmys!

Kommentera

Publiceras ej