you wouldn't get far loving them rapstars

0kommentarer

veckan har gått FORT.
(fort? säger man så?)
skitfort verkligen.
har knappt hunnit med känns
det som. & den har varit skön.
just nu älskar jag
eftermiddagspassen mer än
något annat. indeed. nästa
vecka med sina tidiga pass
känns rent ut sagt skitjobbig.
men det finns ju ett stort "men"
inför nästa vecka också. yepp.
jobbar bara 4 dagar innan det
blir en tur till sverige & nkpg.
ja, det var ju inte tänkt att
jag skulle komma hem något
innan påsk men nu kan jag
fan inte hålla mig längre. plus
att bästis blir med hundvalp
under nästa vecka. & givetvis
måste det nya tillskottet i
familjen få träffa sin
extramamma illa kvickt.  




helgen blir lugn. är verkligen
luspank. fan. all jävla shopping
sätter sina bromsspår i plånboken.
(om jag nu hade nån vill säga)
minst sagt. vi ska iväg & se alice
in wonderland (i 3d såklart) men
det är väl det mest upphetsande
som händer också.


neeah, men... ha det!

Kommentera

Publiceras ej