stonecold reflections in a mirror

2kommentarer

jaaa, vi blev av med lägenheten ikväll!
så jävla underbart. är förvisso inte helt
lugn förrän de skrivit på kontraktet men
liiiite glad är jag.

drar till la swede på fredag. i 10 dagar.
herremintid. sen är jag bara i oslo mellan
den 17-29 maj. helt sjukt egentligen & jag
förstår inte vad som håller på att hända.
jag flyttar hem! åååh.

kör på med två 12-timmarspass på jobbet
akkurat nå. idag & imorgon. är helt slut efter
dagens pass & kvällens visningar men jag sliter
gärna på med långa pass nu. aa, faktiskt.
sommaren innebär ju kun ledighet för lilla mig.
inget jobbande whatsoever. hör du det sofia!
du ska jobba hela sommaren, det ska inte jag
så ge mig tiiiiiimmar! 

2 kommentarer

sofia

05 May 2010 22:30

Du ska fan vara fattig i sommar! Om du bara inte vart så lat hade du kunnat följa med mig till asien i höst. damn u dude!

pillan

14 May 2010 10:28

yoo! Läget? Ser att du håller på o flyttar hem! Ska du stanna i nkpg under hösten med? Jag ahr tänkt samma grej.. ska bara vara ledig o inte lyfta ett finger! Hittat nån lägenhet förresten?hade fint!

Kommentera

Publiceras ej