last week i gave up, this week i feel fine

1kommentarer

gårdagskvällen ägnades åt städning.
3 jävla timmar tog det. äh, det gick
rätt bra med lite musik i bakgrunden
& nu är det så himla fint här att jag
vill bara gå omkring & njuta.
knatade bort till jeanette en sväng
också för att få hjälp med att sätta
igång mitt nya mobila bredband men
det visade sig vara blåst-blondin-enkelt.
piece of cake.


just nu är jag hundvakt åt elsa ett
par timmar. hon är verkligen en hand
full. puuh. men just nu ligger hon
utslagen på golvet & jag hoppas det
fortsätter så tills matte kommer.

senare blir det picknick i parken
men till dess tar vi oss en powernap
här. hundarna & jag.

1 kommentarer

jeanette.

12 May 2010 12:55

guuuuu vilken fin design du har!!! måste varit en oerhört underbar och snäll person som gjort.



ser dock en grej vi måste fixa, kanske kan göra det inatt.

Kommentera

Publiceras ej