life isn't supposed to be like you told me

0kommentarer

det är nästan skrämmande hur obekväm
jag har blivit gällande ensamhet sen jag
flytta till oslo. förr tyckte jag om att vara
själv. bara vara hemma en hel dag &
pyssla. nu? de få dagar jag varit hemma
i nkpg nu & det har kommit stunder jag
varit själv så har jag nästan fått krupp.
skiiiitjobbigt.
kanske jag skulle ta den här dagen & vara
själv nu.. hittills har jag varit iväg & träffat
folk varje dag.. men idag? själv? hmm.
det låter inte speciellt lockande om jag ska
vara ärlig..    

gårdagen blev alldeles förträfflig i sin helhet.
efter hundvaktandet blev det en matbit &
tjejjidder i några timmar med bästis & härligaste
ida
på världens bar. finaste sällskapet! popcorn &
kortspel avrundade kvällen galant & när jag väl tog
mig hemåt vid midnatt var jag en trött men lycklig
stjärna.   

en handikappad elsa på världens igår

Kommentera

Publiceras ej