it's all mixed up and don't make sense, but tonight i don't care

0kommentarer

yes, i'm back in oslo again.
det känns... sådär. om jag ska vara
ärlig. det känns jobbigt pga allt som
ska fixas nu innan hemflytt men å
andra sidan så kommer jag sakna
oslo
enormt mycket. mitt fina oslo.


dagarna i sverige har i alla fall varit
underbara! kärlek & skratt i en salig
blandning i princip hela tiden. åh.
go back right now?
& den där väggen.. ja, den känns inte
lika tung längre. (my sweet baby..)


sofia haffade tag i mig direkt när jag
anlände med tåget ikväll. det blev
sjokoladebolle & kaffe (för hennes del)
på deli de luca & en liten catch up
innan det traskades hemåt.
jisses,
det hinder hända mkt på 10 dagar.
på gott & ont.
 
imorgon väntar jobb 07-15. uff. 
dags att sova.. mm, det är väl det.






sleep tight mina vänner!

Kommentera

Publiceras ej