when all is said and done i will make you my number one

0kommentarer

hittade en gammal bild i mobilen från jobbet;

in action



men just nu är jag sliiiiten & känner mig lagom alert
& serviceminded. nooo. har skallebank & vill bara
att lägenheten ska utrymmas på folk. mm, du vet vad
jag menar sofia.. soon honey, soon!



sov i några timmar efter jobbet idag (därav skallebanket)
men jag var så förbannat trött att jag inte visste vart
jag skulle ta vägen. & sen drömmen jag hade? konstig
men mysig på samma gång. ååh ja, jag ska inte skriva
nåt om den för jag vet själv hur tråkigt det är när någon
skriver om sånt. faktiskt. inte för att jag skriver så jävla
roligt annars.. men ändå. bloggen har blivit så himla
tråkig & begränsad senaste åren. don't like it at all.

igår blev det walles med flickorna där jag åt den godaste
kycklingen på länge (fast riset är ändå bäst). mumma! vi
satt några timmar & fick oss några skratt innan det var
dags att ta sig hemåt. tyvärr. var dock rätt tankspridd igår
anna-karin fanns i tankarna.. hjärtahjärtahjärta. ibland
känner man sig så obeskrivligt hjälplös.. 

Kommentera

Publiceras ej