on and on my mind is turning

0kommentarer

mitt liv i sopsäckar.
travelt som fan.

jag ska väl ta tag i att packa upp
det nödvändigaste i alla fall. flyttar
in i min lägenhet i juli & fram till
dess vill jag inte ha allt i säckar.
näppe.
andreas jobbar ju borta hela
veckorna så jag kan styra bäst
jag vill. awesome! inte för att det
hade spelat nån roll om han inte
gjort det. jag tar mig rätt stora
friheter
här hemma ändå.



jag har förresten haft menvärken from
hell idag! allvarligt talat - jag dog!
efter att jag varit ute med floyd vid
09.30 så kom den från ingenstans.
ka-fucking-boom sa det. låg på soffan
& pustade, flämtade & klagade innan
jag tillslut somnade. thank god!
2 alvedon hjälpte föga. somnade även
med en varm dator på magen för det
var det enda som lindrade lite.
min
enda (& rätt patetiska) tanke var "jag ska
aldrig skaffa barn!". paaaaain! jag har
inte haft mensvärk på många MÅNGA år
pga att jag knaprat p-piller men nu när
jag inte gör det så blev jag påmind om
hur jävlig mensvärk kan vara.
& jag måste
säga till er som klagar - hands down! skulle
aldrig stå ut att ha det sådär varje månad.
p-piller nästa!

Kommentera

Publiceras ej