dag 3

4kommentarer

jag är tacksam över att jag inte är
hemma i sverige just nu med tanke
på vädret! fiiiifan. här är det snö &
kyligt men det är verkligen hanterbart
på alla sätt & vis. tacka vet jag mina
uggs. de är allt annat än vackra men
jag vägrar frysa. så är det bara!
ja, vi får väl se om det där jävla
snöovädret kommer in här över oslo
snart.

annars har jag hunnit med att jobba
lite. selvfölgelig. igår blev det servering
på kongressen & jag fick återigen träffa
alla gamla godingar - monika, liv, petter,
sebbe, anna & givetvis inger!
när jag inte jobbar så fikar jag. ja, så
känns det i alla fall!
igår hann jag träffa
johan, gergely & eljas under en & samma
kväll. (?!) grymt bra jobbat!

ikväll blir det dock plugg! ska upp tidigt
& jobba imorgon men har även en hel del
kvar att göra. synd bara att det är så jävla
svårt att fokusera!
plus tröttheten.. den
hjälper ju inte direkt. MEN det ska gå. en
uppgift ikväll är målet. ska bara se klart på
bonde söker fru först & sen ta en dusch
innan det blir FOKUS!


jeanette, hur jobbar du på måndag??

4 kommentarer

jeanette.

25 Nov 2010 00:52

jenny, jag är ledig på måndag??

sofia

25 Nov 2010 20:32

komma o hälsa på lingis efter? yaaay

jeanette

26 Nov 2010 08:39

yo yo.. låter bra.. halv tio på måndag, i'll be there!

jeanette

28 Nov 2010 10:07

hahahahahahahahaha!!!! du skulle ha låtit den torka innan du försökte sätta igång den! typ flera dygn! människa! jag kollar upp tågen på måndag så i vilket falls om helst så hämtar jag dig. och om det är så att du blir strandsatt i katrineholm eller nåt som du blev en annan gång kan du väl försöka hitta en mobil nånstans så kan jag hämta dig där. underbara du!! =D

Kommentera

Publiceras ej