i'm so hood!

1kommentarer

snacka om att det var ett stort polispådrag
utanför mig igårkväll! var ute med floyd
i vanlig ordning & rätt vad det är så springer 
det förbi en massa civilklädda män med
pistoler & radios i högsta hugg. plötsligt är
det 3 stora polisbussar, 4 civilbilar & 3 vanliga
polisbilar framför mig. folk börjar skrika,
skott går av & polisen skriker att alla ska
lägga sig ner. ja, alltså alla innanför & utanför
lokalen där de slog till. snacka om chock!
var såklart tvungen att springa upp till lghten
för att skåda spektaklet uppifrån också.



jag känner mig aldrig otrygg här men däremot
så finns det två "föreningslokaler" precis i varje
ende av mitt hus & där händer det saker titt
som tätt. den här gången var det föreningen
mot stan men det är inte ovanligt att föreningen
som ligger vid min port råkar ut för dåd. det har
varit både pistolskott, hot & krossade rutor.
alla vet ju att det är olagligheter som pågår i
båda föreningarna & det är ofta polisen åker förbi 
både i vanliga polisbilar & som civilklädda. det 
har konstanterats många gånger & ja, i'm living
in the ghetto. in the hood!

1 kommentarer

Maria

08 Nov 2010 16:37

men oj då=) det händer grejer i stan...

nästa helg kommer antagligen anders hit, vill du komma hit o fika då?=)

När är det du ska till norge igen?

Jag saknar dig gumman!!

Kommentera

Publiceras ej