jag kommer verkligen ingenstans

1kommentarer

jag är tamejfan helt slut!
har flängt runt hela eftermiddagen
fram till nu & lilla jag som numera
ligger i sängen vid 21 (herregud,
jag vet!)
 är redan trött. hahaha,
hej patetisk! men just nu är det
precis vad jag behöver & min
kropp har aldrig mått bättre så
jag köper läget rakt av. no question
asked!
blev först en runda ner på
stan, sen förbi candyland där den
STÖRSTA godispåsen ever
inhandlades & sist men inte minst
ingelsta. har letat efter ett par nya
vinterskor men det finns verkligen
INGA som faller mig i smaken. hur
är det ens möjligt?! skiiitjobbigt.
köpte iaf en ny mössa & ett par
raggsockar. woop woop!

1 kommentarer

sofia

13 Nov 2010 21:15

i feel u! hittar inte en enda snygg vintersko! vad är det frågan om lixom? funderar på timberland kängor men det kanske är lite pasé?

Kommentera

Publiceras ej