now i don't really care what you call me just as long as you don't call me rude

0kommentarer

att vakna upp i sin egen säng? priceless!
vakna för ett litet tag sen men har legat
kvar & dragit mig. skulle kunna ligga här
hela dagen känner jag men andreas är
påväg hit för att lämna av floyd så istället
blir det långpromenad. är orealistiskt
sugen på en långpromenad idag!

& sen min mobil?!?! kaaaatastrof!
lyckades tappa den i toaletten på
kongressen i helgen (såklart..) så den
har inte mått speciellt bra. verkligen
inte bra. dock så fungerar den mot alla
odds! det enda som verkar förstört är
batteriet. eller jag hoppas det är
batteriet så det inte är någon metallplatta
i telefon till batteriet som är kaputt! blir
att uppsöka mobildoktorn i dagarna.

är det någon som vill gå bort till affären åt
mig? eller ner till stan? jag ORKAR verkligen
inte.. eller jo, det gör jag ju men jag har
ingen lust idag. äh, jag skiter nog i det! blir
att mysa med floyd & plugga istället. AAAH!

but first - promenad!

Kommentera

Publiceras ej