you'll always be my hero even though you've lost your mind

0kommentarer

jag bor verkligen i min mössa nuförtiden.
& inte nödvändigtvis för att jag tycker att
det är speciellt snyggt utan mest för att
det är så förbaskat SKÖNT! jag orkar
verkligen inte hålla på med håret, eller
rättare sagt luggen, vareviga dag. gud 
va tråååkigt..
så mössan är min räddare
i nöden. varje vecka. typ varje dag.



idag orkar jag inte med någon middag så
det blir en bärry & några lussebullar istället.
tryckte i mig ½ påse ostbågar i morse
också. ÅNGEST! plus att jag är galet sugen
på choklad idag. men vafan, går ju ner i
vikt ändå & har än så länge gått ner 7 kg
så lite ostbågar & lite choklad skadar ju
inte direkt. (försöker jag intala mig själv..)
imorgon blir det ordning & reda igen!

Kommentera

Publiceras ej