i'll make you forget it all

1kommentarer

idag har jag fått tillbaka floyd efter
1 månad av saknad!
vi var ute en
bra stund i eftermiddags & promenar.
upp till ektorp, förbi idrottsparken &
så promenaden bort till strömmen där
vi tog en runda. det började smådugga
lite också men det var bara skönt för
man blir onekligen varm i kläderna
efter en sån runda!
efter promenaden var det bara att
kasta bebis i badkaret för en spadag,
dvs duschning, öronrengöring & klo-
klippning.  




vi ska bädda ner oss om inte allt för
länge för jag har alldeles för många
sidor
kurslitteratur kvar att läsa. it's
not even funny..
igår sket jag helt i att
läsa så idag får jag ta konsekvenserna!
jag är så less på att det här tar upp i
princip all min vakna tid just nu.. &
ändå läser jag bara 75 %?!

STOR SUCK

1 kommentarer

jeanette

24 Oct 2010 23:37

it's about time got dammit! kommer in till stan imorrn, ringer. puss!

Kommentera

Publiceras ej