my heart is big but it beats quiet

1kommentarer

vilken kväll igår. herremintid.
fick en cider över mig på dansgolvet.
(jaa, men tack för den asshole!)
vi stod & dansa med mårten & tydligen
var det en brud där som han nuppat
med så antingen lacka hon på oss (mig
& jeanette) eller så missa hon nåt
katastrofalt. blev såklart skitsur!
jag är för gammal för sånt där. helt
klart!
aja, jag & jeanette lämnade trappan
vid 02 för att gå till donken & påväg
dit bevittnade vi en misstänkt våldtäkt.
killen sprang iväg & vi fick hjälpa
kvinnan på med byxor & trosor & sedan
ringde vi polisen. vi stod väl & prata
med polisen i 30-40 min innan vi kunde
gå & ja, då var det raka vägen hem. jag
hoppas av hela mitt hjärta att vi kom
fram i tid bara..


idag har jag gått på sparlåga. var helt
inställd på en pizza till middag idag men
efter ett besök på maxi blev det istället
hemgjorda köttfärsbiffar med vitlök,
svamp- & gräddsås & potatis mmmm!

åh ja, lite soffläge nu innan det blir sängen.
jag är så förbannat trött!

1 kommentarer

Sandra

04 Oct 2010 21:33

Sv:

Gu å duktigt av dig som varit utan godis i 3 veckor!! Jag kommer att uppdatera hur det går. Jag måste verkligen få bort mitt socker beroende. Så jag måste hålla mig borta helt från godis i några veckor jag med. Är så taggad :)

Kommentera

Publiceras ej