jag borde inte vara vaken & ramla omkring

1kommentarer

jag är inte nykter.
det känns. trots att jag kan stava.
snurrsnurrr. heeejhej.
avslutade kvällen från gripen på
donken med jeanette, molle & hanna.
klockrent. kände inte för att gå ut
så vad slår bättre än donken som
avslut? precis - inte mycket!

men nu, ja NU ska det blir galet skönt
att krypa in under täcket. anna-karin
är hundvakt så får sova själv inatt.
ska iväg till kimstad imorgon för firande
av både mig & mamma (som fyllde i
fredags 10/9) så borde sova för att vara
någelunda pigg. herregud, kan inte fatta
att jag är 26. 5/9 är numera ett datum jag
inte ser fram emot. min sabla födelsedag.
dra åt skogen. jag vill inte bli äldre!

jag måste kommer över det här.

SOVGOTT!

1 kommentarer

Sandra

19 Sep 2010 19:59

Grattis i efterskott :D



P.S

Jätte snygg outfit :)

Kommentera

Publiceras ej