politik hit & politik dit

0kommentarer

jag förstår inte vad det är med min
telefon. den drar pengar trots att jag
inte använt den. över en natt så kan
det ha försvunnit några kronor & jag
blir så jävla frustrerad! nej, internet
är inte på så för mig är det ett stort
mysterium.

sen det här med politik. jag har inte
bestämt vad jag ska rösta på än.
jag har tittat på några debatter där
reinfeldt & sahlin har försökt framhäva
sin egen politik men även påpekat
bristerna som finns. för tro mig,
brister finns det. den som tror att
moderaternas politik är fläckfri är
ju - ursäkta språket - dum i huvudet.
detsamma gäller såklart det andra
blocket. men jag vet inte hur många
bloggar jag läst nu som ska rösta på
moderaterna som BARA framhäver
det dom tycker är positivt. ja, fint
det men vart är ståndpunkterna som
dom inte tycker är bra? & så poängterar
dom alla negativa punkter som social-
demokraterna har. inget positivt. det
blir inte en speciellt nyanserat.
jag kommer inte rösta på sossarna
men jag kommer inte heller rösta på
moderaterna.

det är allt jag vet för tillfället.

Kommentera

Publiceras ej