these girls ain't got nothing on you

0kommentarer

jag somnar till drake inatt. jag vet inte vad det
är men något är det som gör att jag inte kan
sluta lyssna på senaste skivan. det är något/
någon underliggande ton/sound som fått mig
fast.  


drake ft. the dream - shut it down


ice-cream conversations they all want the scoop





det är fortfarande kämpigt & jag försöker pyssla ihop
bitarna. (vänder det snart?) jag hoppas på lite ljus.
snart. helst igår. ibland känner jag mig så dum.
naiv. obeskrivligt vilsen & otillfredsställd.
samtidigt är jag övertygad om att det finns en
stillsam trygghet vilandes & väntandes på mig. jag
måste bara hitta min väg..
tankarna om framtiden ligger lika förleget som relevant
& stundvis är det med kärleksfull ångest som jag vrider
& vänder på varenda tanke. jag är inte orolig. borde
jag vara det? äh, det är sånt här som hör till. (det är i
alla fall vad jag hört..)

Kommentera

Publiceras ej