i just wanna dance, i don't really care

0kommentarer

igår blev det en tur ut till vikbolandet där syster plus
sambo bor för att lite plankstek. mycket gott! hann
även träna med floyd innan. i 2 timmar sprang jag
in & ut för att tysta ner honom (i klartext - jag skäller,
han blir undergiven & jag går ut igen). i två timmar.
jag blir uppriktigt sagt tokig snart!

har ju även tagit tag i gå-ner-i-vikt-biten också.
ja, jag har blivit tjock & nu ska kilona bort som
jag samlat på mig i oslo. 2 kilo down nu & mer
ska väck. många mer. inget godis sen i måndags
& jag är pepp som fan!

aa, just det. har ju kommit in på 3 distanskurser
också. skitkul! är oerhört kunskapstörstig för
tillfället så det ska bli kul att läsa böcker &
göra små uppgifter & inlämningar. ja, det säger
jag nu i alla fall. vi får väl se hur det är om någon
månad. hoohoo! anledningen till att det blev
distans är för att jag drar över till norge &
jobbar lite snart. åker bara över någon vecka eller
så men det passar utmärkt att kombinera med
kurserna, plus att jag får hoppa runt & jobba lite
i norge, vilket jag älskar, så det passar mig som
handen i handsken!

rihanna - who's that chick

Kommentera

Publiceras ej