det här med rubriker alltså..

0kommentarer

uuh, jag hoppas very much indeed att jag
kan sova inatt nu. de senaste dagarna har
jag somnat vid 6-7 på morgonen. inte okej!
har i alla fall varit nere på stan & sprungit
idag med kära mommo. bror ska firas på
söndag så inhandling av present var dagens
mål. and i made it. påsen står i hallen &
väntar.
 
har ju för övrigt varit sjuuukt sugen på räkor
i flera dagar nu (& till saken hör också att jag
inte är speciellt förtjust i dessa små saker)
men jorå, räkor.. MMM! så vad blev det till
lunch idag? RÄKSMÖRGÅS! aaa, liksom.
& en rap på det! 



kvällen har tillbringats hos bästis. mycket
gemytligt! fick ju förresten världens bästa
vykort
från henne idag, som såklart var
några veckor försenat, på posten!
hahahah, garva arslet av mig när jag såg
det. fiiifan alltså!

Kommentera

Publiceras ej