boy i do anything to show you i will

0kommentarer

lyckades givetvis inte att
gå upp tidigt imorse (faan)
så det blev en liten power-
walk först vid 10-tiden. 
jag föredrar att gå när stan
fortfarande sover men när
min trötthet tar över så får
jag helt enkelt skylla mig
själv! lazyass.

har precis moffat i mig en
ceasarsallad & oj oj oj, så
gott det är! 
kycklingfilé, bacon, roman-
sallad, gurka, tomat, rödlök,
dressing & idag lyxade jag
även till det med krutonger.
nom nom!



jag ska faktiskt vara lite effektiv
& tvätta idag vid 17. det behövs
verkligen för tvättkorgen är
överfull MEN jag har ingen som
helst luuust!

mötet på campus igår gick väl
sådär. vi har kört fast just nu &
det är så sjukt frustrerande när
vi inte kommer framåt utan vi
står kvar på samma ställe &
stampar. tackolov är det hand-
ledningsmöte imorgon så efter
det kan vi förhoppningsvis sätta
igång med projektet. in a proper
way that is!

Kommentera

Publiceras ej