you was crazy if you told me this is what it would be

0kommentarer

påskhelgen har varit helt fantastisk!
underbart väder, alldeles för mkt
god mat, godis, trevligt sällskap &
en massa skratt. kärlek ♥

idag fortsatte det där härliga! blev
en tur ut till landet till syster & jocke 
där jag placera mig i solen med
propagandaboken. faaaast okej, vi
satt mest & prata med handen på
hjärtat. but so what, får läsa mer
imorgon istället. worth it, yes! sen
vankades det grillat till middag.
godaste ever! nooom nom. tack så
mycket för en helt härlig dag syster
& jocke!

ikväll har vi firat min bästis lite också.
27 hela år idag. GRATTIS! härliga
människor & te på kvällskvisten. kan
ju inte bli bättre faktiskt. joo, just det
som pricken över i't fick jag tillbaka
floyd också efter 4 dagars frånvaro.
bästa bästa!
aah, nu ska jag krypa in under täcket
tillsammans med the love of my life
& somna med ett leende på läpparna!

fantastisk helg. fantastisk dag!

Kommentera

Publiceras ej