dec 20, 2011

0kommentarer

handledningen igår gick bra! fick mer
klarhet & struktur över hur jag kan
lägga upp det fortsatta arbetet nu. 
känns verkligen superskönt! dock
har jag fortfarande en hel del (läs sjukt
mkt)
med arbete kvar så det blir en jul
med uppsatsskrivande i bakgrunden.

pelle kom förbi här en stund igår på
eftermiddagen & hängde lite innan vi
kilade iväg & firade mitt handlednings-
möte med ett glas vin & en fet bit oxfilé.
det gjorde mig gott som slarvat med
maten i det sista. & som vanligt blir
det många skratt blandat med en del
djupa tankar när vi ses. den absolut
bästa kombinationen!
fina vän.





imorgon har jag ett möte under förmiddagen
hos social media support & därefter så ska
jag & patrik springa på stan tillsammans med
resten av norrköpings befolkning. it's gonna
be fuuuuun!
euuhmm. äh, tar vi det bara med
ro så ska vi nog överleva dagen.

men nu - plugg!

Kommentera

Publiceras ej