they got nothing on you baby

0kommentarer

första dagen idag.
just ja, har fått praktik på en reklambyrå
i stan. social media support. ett ungt &
superskönt gäng!
i alla fall, idag ägnade
jag några timmar där. inte mer än 4, men
just nu är det lugnet före stormen innan
alla kommer tillbaka efter jul- och nyår.
hängde med eyoel, gick igenom lite basic,
hade lite lunch, var med på ett möte &
så fick jag i uppgift att utforma itrims
profil & gilla sida på facebook. sådär lite
lagom första dagen.
dooh?
har suttit med illustrator & indesign sen
jag kom hem vid 16 men nu ger jag upp.
var länge sen jag jobbade i programmen
så jag är relativt ringrostig för tillfället
men en enkel profil, plus en gilla sida
med ett par rörliga animationer fick jag
till.
ska in till byrån imorgon under efter-
middagen så jag får se då vad eyoel
säger. jag själv är ju inte nöjd, men å
andra sidan blir jag aldrig det.

just det, nämnde jag att jag sov mellan
2-3 timmar under hela natten också?!
somnade mellan 03-04 & vaknade vid
06-tiden & kunde verkligen inte somna
om. skiiiitkul. men det var bara att gå
upp & ge sig ner för sin första dag. sådär
lagom utvilad. jag har inte sovit under
dagen idag (går ju verkligen inte nu
när det är 100 tankar som far runt med
allt nytt)
så förhoppningsvis somnar
jag ganska snart efter att jag skrivit
klart det här inlägget. (som visst blev
ganska lååångt.. ooops)


vi säger så tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej