den här veckan.

0kommentarer

jag har tagit en lång promenad runt strömmen i soluppgången med floyd. jag har bakat bröd. somnat innan 21 alla dagar utom 1. lärt känna nya härliga människor. lunchat högst uppe på campus, tittat ut över ett vackert norrköping & skrattat. jag har varit hundfri i 3 dagar. jag har tagit plats. varit stolt. jag har suttit & redigerat med bästa gruppen. filmat. jag har träffat 2 halvsyskon efter 8 års frånvaro. ätit frukost på stan tillsammans med en fin vän. jag har shoppat. varit försen 3 dagar. jag har blivit skuldfri. jag har fått reda på saker jag helst sluppit. jag har gjort världens godaste korv stroganoff. gråtit över en fjantig film. jag har inte hunnit med. jag har badat & tittat på serier samtidigt. solat. jag har mått bra. jag har mått dåligt. men mest bra.         

Kommentera

Publiceras ej