thers's no feeling left

0kommentarer

vilket väder. jag dör!
sikken förbaskad tur att jag
är ledig idag. yepp. kommer
hålla mig inomhus hela dagen!
eller ja, fan.. måste ju gå ut
med floyd
några gånger men
förutom det så kör jag på
mjukisbyxor & osminkat idag.

nästa vecka börjar medieveckorna
i skolan & det blir tidiga & långa
dagar. kollade på schemat förut & 
det kommer bli tufft! har valt video
som gestaltningsform men har
tvekat in i det sista. video vs. audio.
AAH! svårt. audio är fantastiskt kul
& det är även nåt jag skulle kunna
tänka mig att arbeta med i framtiden
men ja, video är ju också fantastiskt
kul! filma & redigera. aja, valt är valt!

ja, det vore ju bra om jag kunde
få ordning på mina sovrutiner till
nästa vecka också. indeed. igår
somna jag vid midantt men vaknade
av ingen som helst anledning vid
03 & har sedan dess inte kunnat
somna om. faaaantastic!

åh ja, nu blir det frukost & film i
soffan!

Kommentera

Publiceras ej