i never let go i never say goodbye

0kommentarer

ååh, lördagskvällen var så himla
trevlig!
jag måste bara få skriva
det. partybowling med det absolut
bästa gänget. superbäst!


andreas har precis varit här &
hämtat floyd & i samma sekund
dörren stängdes så kom den.
knuten. i magen. faan. saknar
redan min älskling men om det
blir som vi sagt nu (håller alla
tummar för att andreas inte får
nåt psykbryt)
så är han här igen
på fredag.

skolan tickar på & jag är nästan
förvånad över hur pass stor
plats jag tar & får ta av gruppen
jag arbetar med. jag känner mig
så pass bekväm & obrydd i mig
själv så det klaffar helt enkelt.
jag gillar min grupp. den är bra!
jag önskar bara att jag kunde
bidra med mer konkreta ideér &
förslag till produktionen. har ju
glömt bort det mesta 
så jag
försöker verkligen ta till mig allt
som sägs & praktiseras!

nu ska jag ta kvällen (eller natten
kanske man säger?). mina
sovrutiner är fortfarande intakta
& jag kunde inte vara gladare!

:)

Kommentera

Publiceras ej