den här veckan.

0kommentarer

jag har somnat 8 på morgonen 4 gånger. jag har skrattat tills jag gråtit. pluggat. druckit det godaste teet i hela världen. jag har varit på föreläsningar. jag har kräkts. testat nytt vin i goda vänners sällskap. skaffat nytt liu-kort. saknat. läst mail. svarat på mail. jag har tittat på bloopers & skrattat i timmar. jag har varit på candyland & handlat upp mina sista pengar. ätit stans godaste pizza. ramlat & slagit rumpan. tappat all inspiration. jag har dansat hejdlöst. städat med tända ljus. badat. jag har tagit långa sovstunder på eftermiddagarna. skickat för många sms till oslo. sett på en 3 tim & 32 min lång film. fått tillbaka inspirationen igen. jag har varit hundvakt. jag har förstått & insett att det aldrig blir detsamma igen.

Kommentera

Publiceras ej