let me know all your secrets

0kommentarer

jävla vågtång. jävla hår.
skiiiiitskitskit.
1 hel timme åt helvete
bara för att mitt hår har
bestämt sig för att göra
allt annat än samarbeta.

N E D E R L A G !


jag har hittat på ursäkter hela
kvällen för att slippa läsa kapitlen
inför provet imorgon (var så trött
efter middagen ute hos mamma så
var tvungen att vila lite.. sen var
det solsidan på tv.. & så börja det
visst en bra film på tv.. & så.. & så..) 
tror ni jag fått tummen ur än? NEEJ!
tackolov är det bara 40 sidor så det
går ju relativt snabbt. ja, så
egentligen förstår jag inte varför jag
dragit ut på det hela kvällen när det
ändå inte tar nån tid?! joo, nu kom
jag på - det är så jävla TRÅKIGT!

ska få tummen ur & krypa ner under
täcket med böckerna nu i alla fall.
floyd har redan myst ner sig..

my love!

Kommentera

Publiceras ej