in lööööve

0kommentarer

nu är läget under kontroll igen! ett
stycke ny dator är inhandlad & jag är helt
kääär! haffade även office paketet & en
ny mus när jag ändå var igång. of course.
det värsta är att jag bara vill ligga & pilla
på datorn hela tiden men jag har absolut
inte tid just nu! en reviewuppsats ska in
på fredag & den är långt ifrån klar!

annars då? jag hinner inte med mycket
annat än skolan just nu. om jag inte är
hemma & pluggar så är jag uppe på
campus & arbetar med filmen. vi har ju
deadline på fredag så efter det lugnar
det ner sig rejält!

i söndags var det mors dag & det vankades
mat hos mormor. massa mat. som vanligt.
plus fika nr 1 och fika nr 2. & i vanlig
ordning är det underbart att umgås med
familjen, även om jag hade en liiiiiten
huvudvärk efter lördagens skojigheter.




idag har jag som vanligt suttit uppe på campus
med gruppen & redigerat. min del är i princip
helt klar nu & jag säger bara - puuh! imorgon
ska ljudet justeras & sen ska vi fan vara klara! 
hela fredagen kommer ängas åt uppsatsen. även
torsdagnatt om jag känner mig själv rätt.
SOMMARLOV TACK! 

Kommentera

Publiceras ej