inget ljus utan mörker

0kommentarer

efter en arbetsnatt igår & en tidig upp-
stigning idag så kastar jag in handduken.
bigtime.

idag har jag varit på lillebror fredriks
utspring!
herregud vad stor han blivit.
kan inte förstå! jag är oerhört tacksam
att vi alla har fått kontakt igen (efter
hur många år? 15?) & förhoppningsvis 
är det här bara början.. ♥

efteråt blev det mat hemma hos fredrik
& joline. kände dock att jag inte hade
huvudet på skaft riktigt. förvisso gick
det rätt bra att ta sig upp idag efter
jobbnatten men den där groggiga
känslan är svår att komma ifrån.
både fredrik & joline höll tal & det
vattnades i ögonen när fredrik började
gråta utav jolines tal. så fint! plus när
fredrik berättade lite om sin uppväxt så
blev det svårt att hålla tillbaka. man
önskar att man haft kontakt då så man
kunnat hjälpa till eller vadsomhelst. &
sen kan jag bli så himla arg när jag
tänker på att vi alla är skadade i
grunden utav samma människa.
(...)

fredrik, fina bror.
jag önskar dig all lycka! du förtjänar
det allraste bästa.


Kommentera

Publiceras ej